Service en Support

Service

Service is een ruim begrip. Basic levert ouderwetse service in een modern jasje. Het begint al met de manier waarop we u te woord staan. Service zit in ons bloed en we vinden het belangrijk om onze klanten tevreden te houden. Daar zullen we alles aan doen. Wij komen met adviezen die u verder zullen helpen. Bij eventuele technische storingen zullen wij u indien mogelijk direct telefonisch te helpen. We hebben korte lijnen en kunnen snel schakelen.

Technische service

Indien de technische helpdesk u niet op afstand kan helpen, kan een van onze eigen technici u op uw werkplek helpen. Bij aanname van de servicecall kunnen we nagenoeg altijd direct een diagnose stellen, waardoor we in de meeste gevallen direct de storing kunnen verhelpen.

JetAdvice

Basic maakt gebruik van managed printservices om support, onderhoud en service aan alle office apparatuur efficiĆ«nt te organiseren. Wij ondersteunenĀ dus op afstand met uw kopieermachine of andere kantoorapparatuur.

Responsetijden

Of u nu een serviceovereenkomst heeft, een leaseovereenkomst of geen van beiden, onze responstijden zijn gegarandeerd goed. Onze gemiddeld gemeten responstijd over 2017 was 3,39 uur. Wij stemmen dit altijd met u af. De ene keer heeft u immers minder spoed dan de andere keer. Zo kan het zijn dat wij met u afstemmen een dag later te komen maar als er echt spoed mee is, dan zijn we er ook snel, en dan lossen we het ook direct op, eventueel zelfs buiten kantoortijden als dat nodig is.

servicesupport